.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام وصول شکایت ۵۰ نماینده از مطهری
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول شکایت ۵۰ نماینده مجلس از علی مطهری در جلسه اخیر این هیئت خبر داد.

به گزارش تسنیم، عوض حیدرپور عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی شکایت 50 تن از نمایندگان مجلس از علی مطهری، به دلیل نطق‌اش در جلسه علنی روز یکشنبه گذشته، گفت: این شکایت در جلسه روز چهارشنبه گذشته این هیئت اعلام وصول شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این گزارش در جلسه اخیر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اعلام وصول شده است، بنابراین بررسی جزئیات آن به جلسات بعدی این هیئت موکول شده است.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه 21 دی‌ماه، حصر سران فتنه را خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانسته بود که این سخنان وی با اعتراض نمایندگان مردم در خانه ملت مواجه شد، به دنبال آن، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفته بود که 50 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علی مطهری درباره حصر سران فتنه و سخنانش در صحن علنی مجلس، شکایتی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارائه کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیضی 27 دي 1393
عجب جنایت وهشت ناکی کرد ! تذکر قانون اساسی داد !! راستی بر اساس قانون اساسی کدام کشور ایشان تذکر داد ؟
123 27 دي 1393
نمایندگانی که به مطهری توهین کردند وایشان را از پشت تریبون پایین آوردند درحقیقت به غاطبه مردم بی احترامی کردندو هم قانونی که خود تصویب کردند را زیر پا گذاشتند ودر کمال تعجب شاکی هم هستند چون منطق ولیاقت نمایندگی مردم را ندارند
نا شناس 27 دي 1393
شما نمایندکان یک کار مفید را عنوان کنید فقطدنبال اختلاف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.